Kundestyrt forbedring

Din tilbakemelding gjør oss bedre!

Kundestyrt forbedring er en forbedringsprosess,  hvor vi – gjennom din tilbakemelding får viktig innsikt i hvem du er som kunde og hva som er viktig for deg, og ikke minst hvordan vi kan løse eventuelle utfordringer.

Her er gjengen som står på hver dag for å sikre at dine tjenester fungerer optimalt.

Din tilbakemelding er svært viktig i vårt forbedringsarbeid

I løpet av året ringer vi alle våre kunder for å få innsikt i hvordan opplevelse du har med Vesterålskraft Bredbånd og Altibox. Vi håper at så mange som mulig har mulighet til å besvare denne korte undersøkelsen. Svarene du gir oss vil bli analysert i etterkant, og ALLE våre kunder som har utfordringer vil bli kontaktet for oppfølging.

Målet med undersøkelsen er først og fremst å ha fornøyde kunder, og gjennom denne undersøkelsen kan vi ha en åpen og tett dialog med deg. Undersøkelsen gir oss med andre ord svært nyttig informasjon til vårt forbedringsarbeid – som igjen er svært viktig for oss.

Tilbakemeldinger gir flere fornøyde kunder

Kundestyrt forbedring er et langsiktig arbeid og gjennomføres gjennom hele året blant våre kunder.
Gjennom årene har vi fått tilbakemelding på at flere av kundene våre er svært fornøyd med denne typen undersøkelse da det gir en tett oppfølging og de har mulighet til å komme med individuelle tilbakemeldinger som blir fulgt opp.

Vi håper du svarer

Kundestyrt forbedring vil gjennomføres gjennom hele året, og det kan være at vi ikke ringer deg for senere på året. Men vi håper du tar deg tid til å snakke med oss. 

Trykk på bildet for å lese om vår historie